måndag 22 februari 2010

Dörrarna är hämtade och slagportarna är på plats

En dörr på garaget är på plats, den glömde jag visa...det enda som stör mig är det fula elskåpet som är grått men det får väl en annan färg till sommaren kan jag tänka mig, varför placerade vi inte det på baksidan!!!!




Igår söndag hände det lite, garageportarna kom på plats, dörrarna hämtades hos vår lokala snickare, vi är så nöjda med dem, designen blev nästan som Sjöströms dörrar, skiljer nästan ingenting, våra är dock djupare eller hur jag nu ska förklara det, nu är det bara pardörren som saknas.





Våra fin fina dörrar.

5 kommentarer:

  1. Otroligt fina dörrar, de finaste jag har sett. Är det en snickare som har gjort dem?

    Vilket tegel hade ni valt? Tegelröd heter våran.
    ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. Hej Wictoria!

    Ja visst är dem fina, det är en lokal snickare som gjort dem.

    Vårt tegel utgår från den tegelröda plåten som är standard och är lite mörkare än den vanliga tegelröda, vi får hoppas att det nyansen går igenom....Ha det bra:)

    SvaraRadera
  3. Era dörrar är verkligen superfina. Vågar man fråga priset?
    kram
    Viilma

    SvaraRadera
  4. Hej Ulle

    Fick höra av mamma att du har en blogg för ert husbygge. Kanon fint kommer det att bli måste vara roligt att planera allt ifrån början.
    Kram å ha det så bra Eva Josefsson

    SvaraRadera
  5. -Vilma dörrarna kostar 9000:-+moms, då gör dem dörrarna precis som du vill ha dem och dem är jätteflexibla med måtten, inget extra för det, om det inte skulle vara ett standardmått...om du är intresserad kan jag förmedla kontakten Halloj Eva ja det är jättekul, men samtidigt väldigt många beslut som ska tas....

    Kramen Ulrika

    SvaraRadera