torsdag 6 oktober 2011

Hissgardin i "tv-rummet"

Nu har "sommargardinerna" fått sällskap av hissgardiner från Ulrika på Smedjegatan, fönsterluckorna får dock hänga kvar dem höjer mysfaktorn när väggarna är vita. Kuddarna kommer från Aratorp i Fritsla, oj vilken butik det var, dit åker jag gärna fler gånger, stannade till där när jag var i Göteborg och hämtade skåp.
Hissgardiner smittar, fler beställningar är gjorda arbetsrum och kök blir nästa projekt.!
Vill ha lite överallt nu! Sovrummet vårat ska få sig ett lyft också!






6 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för hälsningen.
    Hoppas allt är bra med dig.

    Ojjjj, vad mycket som har hänt sen jag kikade in här sist.
    Ert hus är verkligen ett drömboende, så fint o smakfullt.....Blir såå avis! Fniss!

    Önskar dig en trevlig o mysig hösthelg!
    Kram Therese / Huset vid ån

    SvaraRadera
  2. Så snyggt!!!
    Jag håller också på att sätta upp gardiner, så mycket hemtrevligare det blir!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  3. När jag är till Skroten i Kinna blir det alltid en sväng till Fritsla oxå. Väldigt mysigt liten ort med trevlig butiker.

    SvaraRadera
  4. Jag är också en hissgardinsälskare =) Vi har faktiskt hissgardiner överallt förutom i sovrummet. Snyggt är det!Å vilken härligt stor canvastavla du har ovanför soffan, härlig!

    Önskar dig en skön höstdag!

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Har inte varit så mycket med mitt bloggande på sista tiden, så jag ville bara passa på och titta in och säga hej!

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  6. Men så mysigt Har skrivit innan man ja e så nyfiken på vart du köper dina höga fina lampor du har överallt ? Gillar ju höga men lyckas inte hitta några bra
    kram ullie

    SvaraRadera