måndag 27 december 2010

Vinterhus i vinterskrud.....

Vitt, vitt och vitt igen, oj vad snö, bilderna är över två veckor gamla, lagret av snö har stigit med minst tre decimeter under våra härliga semesterveckor i Spanien, naturligtvis har vi fått rapporter hemifrån om väderförhållande och flygplatser som inte har kunnat transportera ner eller hem turister, man tror inte att det kan bli en vinter som i fjol, men så är fallet det är bara det att snön och kylan började mycket tidigare. Det känns skönt att ha fått lite värme, får mersmak.....



3 kommentarer:

  1. Det lär väldigt skönt med Spanien.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Åh så fint huset ligger där, fast Spanien låter inte heller helt fel...men jag skulle längta hem till mitt fina hus om jag var dig!! Så snygga svarta dörrar ni har, jag har inte haft tid att titta runt i din blogg men gjorde en snabb titt nu....åhhh så mycket snyggt och dom svarta dörrarna älskar jag, hm kanske ska måla om mina?.....kram Vivi

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Var ett tag sen jag tittade in, så jag får passa på att önska god fortsättning!

    Vad härligt det låter med Spanien! Funderar som bäst på om vi ska åka dit igen, men efter att ha varit där 3 år i rad kanske det är dags att byta land...

    Kram Pernilla

    SvaraRadera