onsdag 17 november 2010

Tvättstugan

Det är ju tur att man blir påmind om för och till vem man tvättar, det blir liksom lite lättare när man hänger tvätt och samtidigt ser dem på väggen.




Ja nu börjar mitt lilla "hobbyrum" ta lite form, maskinerna är på plats, vasken är där den ska vara, skjutdörrarna likaså, dock saknas det lite spröjs på ena garderoben och lite underskåp bakom skjutpartiet, här bakom bor just nu den underbara slangen till centraldammsugaren, den tar en jäkla plats, jag tycker att det är överreklamerat med centraldammsugare, platsen delas också med ventilationsaggregatet, som också det tar en massa onödig plats, den skulle jag placera lite annorlunda om jag fick göra om planeringen, det är lätt att vara efterklok.
Det ska inhandlas lite fler underskåp på Ikea för att det ska bli helt färdigt.





4 kommentarer:

  1. Superfint!
    Fina ungar har du också. Han till vänster liknar min Hampus.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Du har verkligen den perfekta tvättstugan, kan det bli bättre!

    SvaraRadera
  3. Det är så kul att se fler och fler bilder från ert FINA hus! Och vilka vackra vinterbilder du visade i tidigare inlägget. Kul att se fotot på dina barn. Hur gamla är de?

    Ha det bra!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Åhhh, Vad fint du har!!
    Rena drömmen, vilken rolig o gullig ide med bilden på barnen också....

    Trevlig helg!
    Kram Therese

    SvaraRadera