söndag 24 oktober 2010

Tv-bänk på plats och sofforna under bearbetning

Äntligen har mannen gjort det sista på tv-bänken, nu får jag fixa resten själv, jag gillar inte att såga med stora maskiner, men nu är täckskivorna på plats och skåpen hänger på rätt ställe på väggen. Men vilken fantastisk match det är samtidigt som skåpen kommer på plats, 3-4 DIF-Elfsborg, sju mål än så länge riktigt kul.




Här ser ni mitt lilla projekt, som drar ut på tiden, men nu kommer jag att få hjälp i veckan av mor och far, snälla mor kommer på tisdag och far kommer och går som han bara gör, genast går det mycket lättare med den vetskapen, dem här två treorna är ett riktigt fint arbete om jag jämför med mina Mio oxfordsoffor, man får vad man betalar för.



3 kommentarer:

  1. Vad ni är duktiga med allting alltså. Beundrar er verkligen.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Jag som har tittat så efter just Mios Howardsoffar. Är de inte bra alls?
    Du verkar duktig på att klä som soffan! Möbelbygge överlämnar jag till sambon jag kan måla dem om det behövs.

    SvaraRadera
  3. Tack för titten och kommentar på min sida.
    Det ser intressant och kul ut, det ni håller på med där hemma..Kram Maggan

    SvaraRadera