tisdag 24 augusti 2010

Svarta halldörrar och en vy av köket

Köket är nästan färdigt, ska bli kul att börja klä väggarna nu när man börjar vilja vara inne, vi har dock inte bestämt om kaminen ska stå vid det lilla bordet, vi har dock förberett anslutningen till den platsen, men nu kan vi inte bestämma oss för om det ska vara en svart eller en rostfri kamin, nu försvarar jag mig med att det blir skitigt och luktar när man eldar, blir det inte lite sotigt också....




Dörrarna i hallen är nästan klara, ska bara få en sista strykning, dem är lite för blanka.



8 kommentarer:

  1. Vilket härligt kök ni har, du har gjort ett bra jobb med att matcha alla detaljer. Kamin eller inte vid det lilla bordet ja du det var svårt.

    SvaraRadera
  2. Vilken bra smak du har, det är såå fint.
    Hemma hos mig har jag samma vägg som du, där kaminen ska stå någon gång:)

    SvaraRadera
  3. Men vad snyggt du gumman! Du kan det där du. Jag skulle ju få flytta in. Kommer du ihåg det?;-)
    Puss

    SvaraRadera
  4. Så snyggt det har blivit!! Gillar verkligen kontrasten med svart och vitt. Supersnyggt med svarta innedörrar (ja, ytterdörren med för den delen)! Ett riktigt drömhus...

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Ja, det är ju så snyggt med svart och vitt. Det har jag alltid gillat och nu när vi målat om väggar så gör man om lite. Jag brukar har svart, vitt och grått på vintern och inslag av rosa. Men i år har den rosa åkt ut, så vi får se om det blir stänk av turkos kanske. Eller så får det vara som det är.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  6. Åh, vad snyggt o samkfullt ni har det....
    Hoppas att du haft en bra dag! Kram Therese

    SvaraRadera
  7. Hej! Så fint ni har fått det. Vilken underbar hall! Eller förresten. Vilket underbart hus! GRATTIS! Kram Hanna

    SvaraRadera
  8. Vad snyggt med svarta dörrar! Tack för din kommentar på min blogg. Ha en skön söndag.

    SvaraRadera