söndag 9 maj 2010

Energi...

Oj vilken underbar helg, den har varit full av energi vilket resulterade i att F, min far och jag har satt foder runt fönster, taklisten är på plats, allt är grundmålat och slipat vilket känns bra, golvet slipat inför klinkersläggning kommande vecka, här emellan har vi haft kalas för F med bullar och tårta och roliga presenter, F gillade mest den från Gtbg eller var det jag....Hela nya Mårtensdrätt har haft fullt upp, Villa Löwsta har slipat på liret utvändigt, snart inflyttning här;) kul...Villa Västkusten har fixat med tak samtidigt som många brädor har spikats i taket på uterummet.

Villa Arvidsson har fått dörren i satt av snickare J, även det fina balkongräcket är levererat, bilder kommer senare i veckan, så bra det blev. Lekeryds Byggvaror gjorde sin sista dag i fredags och det kändes lite konstigt, men samtidigt kul.

Nu hoppas vi på en varm vecka, vill börja måla utvändigt.

2 kommentarer:

  1. Oj vad mycket som har fixats, kul! Det skall bli spännande att se bilder :)

    Jag önskar dig en fin kväll! Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Då har ni hunnit med en massa. Vad skönt. Snart kan jag flytta in.;-) Kram Stina

    SvaraRadera