tisdag 13 april 2010

Albin och Mia

Har idag varit hos Albin och Mia, Albin är en arbetskamrat till min Fredrik, jag åkte hem till dem för att titta på deras trappa, dem bor i ett fantastiskt fint nybyggt hus utanför Gränna, jag for dit på vinst och förlust, Mia är föräldraledig hon kunde ju vara hemma hon är mor till en underbar liten Julia och till lilla Axel, jag hade en himla tur att dem var hemma, eller inte, dem låg i sviterna efter en maginfluensa detta störde dock inte mig, det var ok med dem ock.
Oj vad fint det var, skulle gärna vilja visa lite bilder, kanske kommer det en bild från det finfina Kvänum köket med den finaste spiskåpan som finnes och lite annat, fina kakelugnen helt fantastisk, barnrummen var så fina, lilla hönans säng helt fantastisk. Det är så himla kul för Mia har tänkt samma tankar som mig om den vita färgen, att bara ha en vit färg på allt man ska måla eller det som kommer färdigt, det var så bra att få se hur det blir när allt är klart. Det var jättefint. Det blir kanon, så nu gäller det att hålla sig till ett färgmärke, det ska inte vara så svårt, får fortsätta med Beckers.

1 kommentar:

  1. Lät som ett spännande hus, hoppas du får visa lite bilder.

    SvaraRadera