fredag 12 mars 2010

El i huset...snart


Igår spikade jag upp el dosor och idag kom "vår" elektriker T, min F hade förvarnat honom att jag satt upp ca femtio extra dosor, han räknade med att det skulle vara och se för j-a stökigt ut, på el schemat som han gjort men jag fick godkänt, F hade använt dem andra dosorna till garaget varför det inte räckte till huset, så så himla allvarligt blev det inte, det var riktigt bra att sätta dosorna i huset för jag kände hur jag ville ha dem, en praktiskt bra övning för en lekmaninna, frågan är bara hur mycket har jag missat? Det får vi se;) Tack T, jag gillar din kommentar över frågan - varför du använder så mycket vp:rör och inte använder slang? svaret borde jag ha förutspått, det är bättre med vp:rör med kunder som ändrar sig ofta, det var svaret och jag var tyst samtidigt som jag tänkte tillbaka på mitt gamla hus och förstod vad han menade;)

1 kommentar:

  1. Det kommer att bli så snyggt hos er. Jag känner det på mig alltså.:-) Kram Stina

    SvaraRadera