onsdag 24 februari 2010

Några ord från dagen

What a glorius day! I hope you will enjoy it..I did`t....haha...Dagen startade med att jag gick hem från arbetet kl 07.00 köper lite sockerbullar till snickarna hemma, väl där inser jag att jag måste skrapa is från plattan för att i möjligaste mån undvika en swimmingpool inomhus, några timmar senare är det klart, det blir en lite sen frukost hos far och sedan blir det lite sova..zzzzzzzz... Väcks dock av en ilsken mobilsignal som inte ger sig....inte jag heller.... låter det ringa för jag vet inte var jag är när jag vaknar, snacka om att vara yr i pannan, det visar sig dock att det
är vår lokala snickare som förmedlar om att pardörren är klar...jippi och nu får jag måla. Nu har det hunnit bli sen lunch, ner till pappa för att få i sig lite i magen, bort till huset för att skrapa lite is och sedan köra på spån, för att det ska torka upp, samtidigt som jag gör detta kommer jag på att jag har lektion idag....är nog lite
trött idag. Usch vad det har varit mycket, detta är bara en liten del av dagen och då har jag inte förmedlat något om den stora skoterfärden som ännu inte är avslutad...jag säger bara en sak soppatorsk....och jag blir så trött...haha då kan ni tänka er hur alert jag är just nu, för att inte tala om Carl Filip...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar